Moikka!

Ajattelin tehdä postauksen kaikesta sekalaisesta, mitä oon tehny tässä viimeaikoina, pääasiassa kuvista koostuvan, sillä kuvathan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Koulussa oon siis ehtiny olla jo pari kuukautta ja kaikki sujuu siellä tosi hyvin. Oon tutustunu koulussa tosi moniin ihmisiin ja saanu paljon kavereita. Eniten varmaankin oon päässy tutustumaan ja saamaan kavereita harrastuksien kautta. Kuitenkin samat ihmiset näkee aina koulussa, sillä täällä kun urheilu on sisällytetty kouluun, eli koulun joukkueissa voi pelata vain sen koulun oppilaat ja joukkueet ovat koulun nimen alla.

068-normal.jpg067-normal.jpg063-normal.jpg069-normal.jpg247-normal.jpg

Tossa muutama kuva meijän koulusta. Kuten tosta pelipaitojen väristä voi päätellä, niin meijän koulun värit on oranssi ja ruskea :D jaa a, että mitä tosta pitäs nyt ajatella mutta näillä mennään mitä on annettu haha!

098.jpg

Yhtenä päivänä käytiin koulun kanssa University of Saskatchewanissa, joka sijaitsee Saskatoonissa

100.jpg

Lornan kanssa käytiin heidän perhetuttunsa häissä lokakuun puolivälissä. Oletin, että morsiamella olisi ollut jonkunlainen takki tai joku lämmike kuitenkin sen verran kylmä ilma oli ulkona ja kun itellä oli talvitakki päällä, mutta siellä ne morsiusneidot ja morsian ihan olkaimettomissa mekoissa olivat!

183.jpg

Just hanging out with my weirdo bro haha

094.jpg

Mistä huomaa, että Halloween on tulossa?

412.jpg246.jpg

Taas upeita taivaita, mitä täällä näkyy meilkein joka ilta. "Land of the living skies"

Muutin kaksi viikkoa sitten mun 2. Host perheeseen, en siis Sherringsien luo, sillä heidän remontti vieläkin kestää. Sherringsien piti siis olla mun eka host perhe ja mun counselorin Rayn luona mun piti asua vain kolme viikkoa, mutta kävikin niin, että asuin siellä 3 kuukautta ja pari viikkoa sitten muutin nyt sitten 2. Host perheeseen. Sherringien kanssa olen kumminkin ollut koko ajan tekemisissä ja heistä tuleekin mun viimeinen hostperhe, toivottavasti siihen mennessä olisivat saaneet remonttinsa jo valmiikisi... Mun tämän hetkinen perhe on kumminkin tosi mukava, he asuvat vähän kaupungin ulkopuolella, noin 5min ajomatka. Mulla on täällä kaksi hostveljeä, kaheksan ja kymmenén vuotiaat, jotka on kyllä tosi hauskaa seuraa haha! Koska tämä mun perhe asuu kaupungin ulkopuolella, menen koulubissilla kouluun, mikä on ollu kyllä aika hauskaa! Koulun jälkeen mulla on ollu musikaalia viímesen kuukauden ajan koulun jälkeen ilta kymmeneen asti, joten ei paljoa muuta oo ehtiny tehä ku vaa käydä suihkussa ja mennä nukkumaan.

304.jpg

Mun hostisä Linton, hostveli Carter, hostveli Liam ja hostmama Kendra

Viikko sitten käytiin mun tämän hetkisen hostperheen kanssa Saskatoonissa katsomassa rodeota, jota mun hostisä Linton sponsoroi. Saskatoon on siis kolmisen tunnin ajomatkan päässä ja aina sinne kaikki ajavat, mutta me lennettiin sinne pienkoneella :D Oli kyllä aika hieno kokemus päästä lentämään yksityiskoneella!

308.jpg316.jpg

Voi siis päätellä, että tämä mun tänhetkinen hostperhe on aika rikas, kun pienkoneella lennetään kolmentunnin ajomatkan päähän. He ovat kuitenkin myös tosi mukavia ihmisiä ja vievät mua moniin paikkoihin. Mun hostveljet pelaa molemmat jääkiekkoa ja heillä on turnauksia melkein joka viikonloppu, joten jos mulla ei mitään viikonloppuisin ole, niin olen ollut heidän mukanaan lätkäturnauksissa. Mulla on kuitenkin musikaalia ollut viimeiset kolme viikonloppua joka viikonloppu niin oon sen kanssa kiireisenä pysynyt. Heillä on asunto Kaliforniassa Palm springs nimisessä paikassa, jonne he menee melkein joka vuosi jouluksi. Koska mä asun heidän luonaan joulun ja uuden vuoden niin he ottavat mutkin mukaan sinne! Oon kyllä tosi onnekas!

Musikaali on kohta onneksi ohi, kun esiintymiset on ens viikolla. Pääsin kuitenkin meidän koulun korisjoukueeseen mukaan ja se sitten seuraavaksi tuleekin pitämään mut kiireisenä helmikuuhun asti. Tänne satoi ensilumi joku viikko sitten ja siitä lähtien on satanut koko ajan lunta ja  nyt on varmaankin jonkun metrin verran lunta maassa ja pakkasta -25 ja vielä on marraskuu! Pelottaa vähän miten kylmä joskus helmikuussa oikein tulee olemaan...