Heipähei pitkästä aikaa!

Siitä on jo ehtinyt vierähtää tovi kun viimeksi tänne olen mitään päivitellyt. Syy siihen on ollut se, että olen ollut tosi kiireinen siitä lähtien kun tänne olen tullut. Nyt kuitenkin kohta viikko oltu kipeenä täällä joten nyt on aikaa postauksia kirjottaa. Yritän myös tästä eteenpäin vähän useammin päivitellä tätä blogia :) New Yorkissa siis vietettiin mahtavat kolme päivää muiden vaihtareiden kanssa. Ne kolme päivää meni tosi nopeesti shoppaillen, nähtävyyksiä, kuten Empire State Building, Times Square, Broadway ja Central Park katsellen ja hauskoja hetkiä muiden vaihtareiden kanssa viettäessä. Kävimme katsomassa myös Broadway musikaalin Newsies, joka oli aivan mahtava! Viimeisenä iltana ajoimme limusiineilla Manhattanin halki The View nimiseen pyörivään näköalaravintolaan, joka sijaitsee keskellä Manhattania. Ruoka oli siellä erinomaista ja kyllä seura ja maisematkin olivat ihan ok ;) Tässä kuvia (hyvin sekalaisessa järjestyksessä tosin) meijän Nycin reissusta.Pahoittelen  myös laatua joissakin kuvissa (tai oikeestaan kaikissa) mutta mulla oli vaan puhelin, jolla otin kuvia joten...Seuraava postaus tulee sitten olemaan siitä miten olen tänne Kanadan päähän sopeutunut, sillä onhan täällä ehditty jo kuukausi viettää. Nyt mulla on ainakin aikaa kirjoittaa blogipostauksia, sillä kuten sanottu kipeenä olen, joten hirveesti mihinkään en voi lähteä tai mitään tehdä :/936-normal.jpg934-normal.jpg933-normal.jpg931-normal.jpg

940-normal.jpg939-normal.jpg918-normal.jpg917-normal.jpg886-normal.jpg904-normal.jpg875-normal.jpg871-normal.jpg873-normal.jpg867-normal.jpg865-normal.jpg864-normal.jpg859-normal.jpg862-normal.jpg860-normal.jpg858-normal.jpg